Межа

Стів Беннон був скандальною постаттю з близького оточення Трампа і просував ультраправу ідеологію у найвищих ешелонах американської політики. Та він залишив посаду головного стратега Білого дому менше ніж за тиждень після мітингу «Об’єднаних правих» у серпні 2017 року. Звільнившись від офіційних повноважень, він міг необмежено користуватися своїм впливом, перетворивши власну версію націоналізму на глобальний рух. Фільм стежить за шляхом Беннона, проливаючи світло на його роль у мобілізації й об’єднанні крайніх правих партій задля перемоги на виборах до Європарламенту 2019 року. Завдяки маніпуляціям із пресою і вправному самопросуванню Беннон залишається на передовій протестів і заголовків, які підживлюють потужний міф, необхідний для його виживання.

Елісон Клеймен (1984) – американська режисерка і журналістка. Її найвідоміший фільм «Ай Вейвей: Ні про що не шкодуй» (2012) здобув особливу відзнаку журі «Санденсу», увійшов до короткого списку «Оскара», був двічі номінований на «Еммі» й отримав інші нагороди.
Елісон була виконавчою продюсеркою кількох відзначених преміями картин, зокрема «Задириста горобка» та «На її плечах» – документальних робіт із короткого списку «Оскара».
Ай Вейвей: Ні про що не шкодуй (2012), Столітній сніг (2015), 11/8/16 (2017), Прийми свої пігулки (2018), Межа (2019)