Добірка фільмів

Кінопоказ

Обговорення після фільму
Вхід вільний

Речі, на які ми не наважуємося

Артуро — підліток, який грається із безтурботними дітлахами в рідному селі, що на узбережжі. Коли насильницький інцидент, просякнутий агресивним мачизмом, порушує атмосферу ідилії, Артуро робить сміливий крок у напрямку камінґауту перед своїми батьками.

Застереження щодо змісту: гомофобні вислови.
Нагороди
Найкращий документальний фільм на Чиказькому міжнародному кінофестивалі (2020); Найкращий режисер-початківець на Ванкуверському фестивалі латиноамериканського кіно (2020)
Режисер(-ка)
Бруно Сантамарія Расо
Бруно Сантамарія Расо народився в Мексиці 1986 року. Кінооператор і режисер-документаліст, який закінчив кіношколу Centro de Capacitación Cinematográfica (CCC). Його режисерським дебютом став фільм «Маргарита». Окрім цього, Бруно працював оператором для фільмів «Живі» Ай Вейвея, «Найкраще, що ти можеш зробити зі своїм життям» Зіти Ерффа, «Артеміо» Сандри Лус Лопес тощо. «Речі, на які ми не наважуємося» — його друга режисерська робота. Фільми Бруно брали участь у численних кінофестивалях, зокрема в Берліні, Торонто (Hot Docs), Шеффілді, Лодзі (Camerimage), Ґвадалахарі та Морелії.

76 днів

23 січня 2020 року Китай закрив місто Ухань, у якому проживає 11 мільйонів людей, для боротьби зі спалахом нової епідемії COVID-19. Знятий на передовій кризи — у чотирьох лікарнях, фільм «76 днів» розповідає неймовірні історії про людей, які опинилися в епіцентрі пандемії: про жінку, яка марно благає востаннє попрощатися з батьком, про дідуся з деменцією, який шукає дороги додому, про пару, якій кортить побачити свою новонароджену дитину, та про медсестру, рішуче налаштовану повернути особисті речі сім’ям загиблих. Ці животрепетні й інтимні історії засвідчують смерть і переродження міста на 76-денному локдауні, а також людську стійкість у часи глибокої трагедії.
Нагороди
Приз глядацьких симпатій на фестивалі AFI Fest (2020); Гран-прі за найкращий повнометражний документальний фільм на Міжнародному кінофестивалі Heartland (2020)
Режисер(-ка)
Хао Ву

Хао Ву — американський режисер китайського походження. Його попередній повнометражний документальний фільм «Народна Республіка Бажання» взяв участь у понад 40 фестивалях по всьому світові та здобув численні нагороди, зокрема приз головного журі на фестивалі SXSW 2018 року.

Вейші Чень

Вейші Чень — відеорепортер Esquire China. Його короткометражні документальні фільми здобули нагороди Гонконзького міжнародного фестивалю документального кіно та Caixin Media Awards.

Анонім
Анонім — місцевий репортер з Ухані, який вирішив не розкривати свого імені. Коли працедавець відправив його фотографувати різні лікарні в Ухані під час локдауну, він вперше почав знімати відео для себе.

Громадянин Біо

Глибоке занурення у підпільний світ біохакінгу й радикальної медицини. Четверо славнозвісних біохакерів описують свій досвід із суперечливим підприємцем Аароном Трейвіком перед його таємничою смертю і дозволяють зазирнути у маргінальний світ біопанків, які намагаються продовжити людське життя.
Режисер(-ка)
Тріш Долман
Тріш Долман — одна з провідних режисерок Канади, відома своїми політичними фільмами і телепередачами, які «змінюють дискурс». За свою 28-річну кар’єру долучилась до створення низки найуспішніших канадських документальних стрічок і серіалів, а також була продюсеркою визнаних ігрових фільмів. У своїй режисерській роботі зосереджується на суперечливих персонажах, субкультурах та особистому житті жінок і дівчат. У 1997 році Тріш заснувала продюсерську компанію Screen Siren Pictures, спрямовану на підтримку і просування жінок-режисерок на початку кар’єри.

Останній лучник

Альберто Манріке, засновник художнього руху Лучників — один із найреволюційніших канарських митців ХХ століття. У поважному віці його пам’ять починає згасати, а з нею може піти в небуття цілий пласт життєвих історій. Онучка художника, режисерка Дасіль Манріке, повертається до дідового будинку, щоб допомогти Альберто відновити спогади про його життя і кар’єру. Переглядаючи старі відеозаписи і щоденники, вона відкриває прекрасну історію кохання дідуся й бабусі та чарівний світ, який вони створили разом. Несподівано режисерка виявляє, що й сама починає оговтуватись від власного минулого.
Режисер(-ка)
Дасіль Манріке де Лара Міярес
Дасіль Манріке де Лара Міярес народилась на іспанській Гран-Канарії 1976 року. У 1994-му переїхала до Мадрида вивчати рекламу, фотографію й живопис. Починала кар’єру в художньому відділі на кіно- і телевиробництві. З 2012 року зняла низку рекламних роликів, відеокліпів і мистецьких відеоробіт. Її фільми одержували нагороди і номінації на конкурсі Young Director Award, Міжнародному фестивалі мультфільмів та анімаційного кіно в Сеулі, на фестивалях Anima Mundi та RestFest.

Дім режисера

Режисерові кажуть, що його наступний фільм повинен бути про злочинність, секс або зірок — лише тоді він отримає фінансування. Той бере справу у власні руки й починає знімати у себе вдома персонажів, пов’язаних із його життям. Двоє будівельників-англійців, найнятих замінити огорожу в саду, тимчасово зносять паркан між будинком режисера й сусіда-пакистанця. Бездомний словак настільки причаровує колумбійську прибиральницю режисера, що вона впускає його в дім. Подальші події випробовуватимуть уявлення кожного з них про кордони й гостинність.
Режисер(-ка)
Марк Айзекс
Із 2001 року Марк Айзекс зняв понад 10 творчих документальних фільмів для BBC та Channel 4. Його стрічки здобули призи Ґрірсона, Королівської телевізійної спілки і BAFTA, а також численні нагороди міжнародних фестивалів. У 2006 році відбулась його ретроспектива на фестивалі États généraux du film documentaire у місті Люсса. Його фільми згадувалися у численних книгах і наукових дослідженнях про документальне кіно. У 2008 році Марк Айзекс отримав почесний докторський ступінь Університету Іст-Лондона за свій документальний доробок. Зараз він гостьовий викладач Лондонської кіношколи, Національної школи кіно і телебачення та Королівського університету Голловей.

Кур’єри, а не герої

«Кур’єри, а не герої» — короткометражне відеоесе, що досліджує прекарні умови кур’єрів, які доставляють їжу в Мілані. Фільм аргументує, чому кур’єри є необхідними працівниками, що опинилися на перетині платформеного капіталізму, гіг-економіки, кризи біженців та COVID-19.
Режисер(-ка)
Давіде Рапп, Іпполіто Пестелліні Лапареллі
Давіде Рапп (1980) — відеохудожник і режисер, який живе й працює в Мілані. У 2014 році брав участь у 14-й Міжнародній архітектурній виставці на Венеційській бієнале з монтажним фільмом «Елементи». Його фільми та відеоесе було показано на численних міжнародних фестивалях і в багатьох інституціях.
 
Іпполіто Пестелліні Лапареллі (1980) — архітектор і куратор, який живе й працює в Мілані. Він — засновник міждисциплінарної агенції 2050+, яка працює на перетині сфер технологій, довкілля, політики та дизайну. Нині викладає в Королівському коледжі мистецтв у Лондоні. Пестелліні був співкуратором 12-ї «Маніфести» (2018), що відбулася в Палермо.

Син вулиць

Родина 13-річного Ходора намагається зробити посвідчення, яке доведе його існування і надасть право на освіту, доступ до медицини та пересування за межами табору палестинських біженців Шатіла у ліванському Бейруті. У процесі відкриється багато давніх родинних таємниць.
Нагороди
«Срібне око» за найкращий документальний фільм на East Silver — МФДК у Їґлаві (2020); Приз журі за найкращий фільм на фестивалі Ciné Palestine (2020)
Режисер(-ка)
Могаммед Алмуґанні
Могаммед Алмуґанні — режисер, сценарист і кінооператор. Народився 1994 року в Газі, Палестина. Навчався на бакалавріаті й магістратурі з кінорежисури у Лодзькій кіношколі в Польщі. Останніми роками знімав фільми в різних куточках світу: на Кубі, в Палестині, Данії, Китаї, Йорданії, Лівані, Польщі та Німеччині. Автор документальних та ігрових фільмів, відібраних і нагороджених на численних кінофестивалях по всьому світі.

Мій інший син

Іноді з синами виходить точнісінько як із малюнками: вони виявляються геть не такими, як ви уявляли. Саме це трапилось із Ґусті. Батькові доведеться пройти шлях від здивування і заперечення до безумовної любові до новонародженого сина, у якого виявлять синдром Дауна.
Нагороди
Найкращий документальний короткий метр на Тбіліському міжнародному анімаційному фестивалі (2020)
Режисер(-ка)
Ґуставо Алонсо
Ґуставо Алонсо навчався в Університеті красних мистецтв UNLP. Брав участь в останньому майстер-класі для сценаристів Ґабріеля Ґарсіа Маркеса, проведеному 2008 року в Сан-Антоніо-де-лос-Баньос на Кубі. Видав кілька історичних і дитячих книжок, а також був режисером театральної версії El Eternauta.

Пранкнули

Онлайн-гравці описують свої труднощі зі «свотінгом» — небезпечною для життя формою кібернасильства, яка завжди чатує на них під час ігор. Події фільму розгортаються через ролики на ютубі та кадри з онлайн-ігор.

Застереження щодо змісту: булінг.
Режисер(-ка)
Ісмаель Жоффруа Шандуті
Ісмаель Жоффруа Шандуті народився у Франції 1988 року. Вивчав монтаж у бельгійському INSAS, а також кінорежисуру у Школі мистецтв Святого Луки (Бельгія) та Le Fresnoy (Франція). Ісмаель досліджує кіно поза жанровими обмеженнями. Його фільми порушують питання пам’яті, віртуальності, технологій та просторів між світами і словами. Зараз живе і працює в Парижі.

Місце та час події

Адреса
Херсонська область,
м. Херсон,
вул. Робоча, 76А
Локація
Молодіжний простір «МолоДіжка» (Херсонська ЦБС Бібліотека-філія 3)
Дата та час
4 грудня 18:00 – 5 грудня 18:00

Організатор

Організатор
ГО «Громадський центр "Нова генерація"»
Партнер
Володимир Рагульський
Телефон
+38 (097) 432 25 88
Речі, на які ми не наважуємося
Рік
2020
Країна
Мексика
Режисер(-ка)
Бруно Сантамарія Расо
76 днів
Рік
2020
Країна
США, Китай
Режисери
Хао Ву, ,
Громадянин Біо
Рік
2020
Країна
США
Режисер(-ка)
Тріш Долман
Останній лучник
Рік
2020
Країна
Іспанія
Режисер(-ка)
Дасіль Манріке де Лара Міярес
Дім режисера
Рік
2020
Країна
Сполучене Королівство
Режисер(-ка)
Марк Айзекс
Кур’єри, а не герої
Рік
2020
Країна
Італія
Режисер(-ка)
Давіде Рапп, Іпполіто Пестелліні Лапареллі
Син вулиць
Рік
2020
Країна
Палестина
Режисер(-ка)
Могаммед Алмуґанні
Мій інший син
Рік
2019
Країна
Аргентина
Режисер(-ка)
Ґуставо Алонсо
Пранкнули
Рік
2018
Країна
Франція
Режисер(-ка)
Ісмаель Жоффруа Шандуті