Презентуємо соціальний ролик «Тютюнові корпорації полюють на дітей»
Презентуємо соціальний ролик «Тютюнові корпорації полюють на дітей»
Мандрівний Docudays UA долучається до глобальної інформаційної кампанії «Маленькі цілі тютюнових гігантів». Цей соціальний ролик, створений Центром громадянського представництва «Життя» та Docudays UA, має на меті звернути увагу громадськості на прийоми, які використовують тютюнові виробники, щоб залучати дітей до паління.
За результатами дослідження Школи громадського здоров’я Університету Джонса Хопкінса (США) та ГО «Життя», українські школи оточені рекламою тютюну. Тютюнові компанії спрямовують маркетингові прийоми на дітей, щоб знайти заміну курцям зі стажем, які або помирають, або кидають палити. За інформацією ГО «Життя» 90% курців викурюють свою першу сигарету у віці до 18 років, тобто перебуваючи ще у неповнолітньому віці. Це означає, що маркетинг сигарет залучає їх до залежності в юному віці. Кількість яскравих вітрин із сигаретами, яку діти бачать на вулицях та в магазинах, є своєрідним психологічним насильством. Індустрія розміщує сигарети на рівні дитячих очей поряд із солодощами та товарами для дітей з використанням підсвіток та яскравого фону - таким чином, порушуючи основоположні права дитини на здоров'я, життя та здоровий розвиток.
Щоб захистити дітей від тютюнової індустрії, було зареєстровано законодавчі ініціативи про заборону розміщення тютюнових виробів у вітринах магазинів (законопроект №4030а) та про заборону ароматизованих сигарет, реклами тютюну в Інтернеті, продажу електронних сигарет неповнолітнім та збільшення страшних картинок на пачках сигарет (законопроект №2820).